AU - Babaei Meybodi, Hamid AU - Alirezaei, Asad Ollah TI - Structural equation modeling of relationship between e-banking and customers satisfaction(Study case: Melli Banks branches of Sirjan Township) PT - JOURNAL ARTICLE TA - mieaoi JN - mieaoi VO - 8 VI - 28 IP - 28 4099 - http://mieaoi.ir/article-1-867-fa.html 4100 - http://mieaoi.ir/article-1-867-fa.pdf SO - mieaoi 28 AB  - امروزه بانکداری الکترونیک به دلیل سرعت، کارآیی، کاهش هزینه­ها و بهره­برداری از فرصت­های زودگذر عرصه جدیدی را در رقابت گشوده است. بدیهی است کاربرد بانکداری الکترونیک در صنعت بانکداری هنگامی مفید ارزیابی می­شود که سرمایه­گذاری­های انجام شده از جانب بانک­ها در این زمینه، سودآوری آن­ها را افزایش دهد و رضایت مشتریان را بهبود بخشد. این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهرستان سیرجان انجام شده است. این تحقیق به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش، از نوع همبستگی می­باشد برای انجام این پژوهش پرسش‌نامه­های صادقی و پاراسورامن پس از اطمینان پایایی وروایی محتوای آن در بین 380 نفر توزیع شد که در نهایت 378پرسش‌نامه گردآوری شد برای بررسی فرضیه­ها از نرم افزار لیزرل استفاده شد. سپس مدل مفهومی پژوهش از طریق مدل­های معادله ساختاری برازش شدند. نتایج نشان داد که بین بانکداری الکترونیک (و نیز ابعاد آن)و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهرستان سیرجان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. CP - IRAN IN - LG - eng PB - mieaoi PG - 151 PT - Research YR - 2019