[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
پایگاه های نمایه کننده
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 14، شماره 50 - ( 12-1404 ) ::
فصلنامه اقتصاد بانکداری اسلامی برگشت به فهرست نسخه ها
تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی عملکرد بازاریابی اجتماعی در بانک‌ها
وحید دالوند1 ، اسماعیل ملک اخلاق2 ، مرضیه دالوند3
1- دانشجوی دکتری سیاست گذاری بازرگانی دانشگاه گیلان (نویسنده مسئول) ، vahiddal13@gmail.com
2- عضو هیئت علمی دانشکده مدیرت واقتصاد دانشگاه گیلان
3- کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه ایلام
چکیده:   (370 مشاهده)
پژوهش حاضر، باهدف بررسی تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی بازاریابی اجتماعی در بانک‌ها انجام گرفت. پژوهش حاضر یک پژوهش کاربردی از نوع علی است. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه‌ کارشناسان و مدیران حوزه‌های کسب‌وکار و برنامه‌ریزی بانک‌های‌ دولتی‌ استان لرستان (بانک ملّی ایران، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، بانک کشاورزی، بانک مسکن، بانک توسعه صادرات ایران، بانک توسعه تعاون، پست‌بانک ایران) که تعداد آنها 100 نفر بود، تشکیل داده است. حجم‌ نمونه‌ بر اساس فرمول کوکران ٨٠ نفر از کارکنان تعیین‌ گردید که‌ با روش نمونه‌گیری‌ تصادفی‌ ساده انتخاب شد. برای بررسی‌ برازش مدل مفهومی از تکنیک‌ مدل­یابی‌ معادلات ساختاری‌ و نرم‌افزار اسمارت پی­ال­اس استفاده شد. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که رسانه­های اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد مالی دارد، رسانه­های اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر بازاریابی اجتماعی دارد، بازاریابی اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد مالی دارد، همچنین رسانه­های اجتماعی از طریق بازاریابی اجتماعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد مالی دارد.
شماره‌ی مقاله: 2
واژه‌های کلیدی: رسانه‌های اجتماعی، عملکرد مالی، بازاریابی اجتماعی
متن کامل [PDF 1164 kb]   (136 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/2/22 | پذیرش: 1403/5/30 | انتشار: 1403/12/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Dalvand V, malekakhlagh E, dalvand M. Analysis of social media impact on financial performance with the mediating role of social marketing in banks. mieaoi 2026; 14 (50) : 2
URL: http://mieaoi.ir/article-1-1611-fa.html

دالوند وحید، ملک اخلاق اسماعیل، دالوند مرضیه. تحلیل تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد مالی با نقش میانجی عملکرد بازاریابی اجتماعی در بانک‌ها. نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامي. 1404; 14 (50) :29-55

URL: http://mieaoi.ir/article-1-1611-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 14، شماره 50 - ( 12-1404 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی Islamic Economics and Banking
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4710