[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
پایگاه های نمایه کننده
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 2، شماره 2 - ( 3-1392 ) ::
فصلنامه اقتصاد بانکداری اسلامی برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی اثر فرصت های جهانی شدن بر بازار کالاها و خدمات(برند) حلال
سید محمد مهدی مصطفوی
چکیده:   (6183 مشاهده)
این مقاله فاقد چکیده می​باشد.
متن کامل [PDF 415 kb]   (1683 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1394/9/8 | پذیرش: 1394/9/8 | انتشار: 1394/9/8
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


مصطفوی سید محمد مهدی. بررسی اثر فرصت های جهانی شدن بر بازار کالاها و خدمات(برند) حلال. نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامي. 1392; 2 (2) :137-167

URL: http://mieaoi.ir/article-1-165-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 2، شماره 2 - ( 3-1392 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی Islamic Economics and Banking
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4645