[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
پایگاه های نمایه کننده
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 12، شماره 42 - ( 3-1402 ) ::
فصلنامه اقتصاد بانکداری اسلامی برگشت به فهرست نسخه ها
ارائه مدل بازاریابی دیجیتالی شرکت بین المللی کارفور
طاهر رشید بشتیوان1 ، سلیمان ایران‌زاده2 ، هوشنگ تقی‌زاده3
1- دانشجوی دکتری مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
2- استاد گروه مدیریت صنعتی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران (نویسنده مسئول) ، iranzadeh@iaut.ac.ir
3- استاد گروه مدیریت صنعتی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
چکیده:   (314 مشاهده)
تحول دیجیتال به «فرایند استفاده از فناوری‌های دیجیتال برای ایجاد یا اصلاح فرآیندهای کسب‌وکار، فرهنگ و تجربیات مشتری جدید برای برآوردن نیازهای تجاری و بازار» اشاره دارد. این مطالعه با هدف ارائه مدل بازاریابی دیجیتالی شرکت بین المللی کارفور انجام شدهاست. روش پژوهش مطالعه حاضر با رویکرد کیفی انجام شدهاست. جهت گردآوری داده‌ها به تدوین سؤالات مصاحبه مبادرت ورزیده شد. جامعه آماری شامل 10 نفر از خبرگان حائز شرایط بوده‌اند که با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و غیر احتمالی انتخاب شدند و با آنها مصاحبه‌های عمیق و نیمه‌ساختار‌یافته انجام گرفت. گام اول مطالعه حاضر با استفاده از روش تحلیل کیفی مضمون (رویکرد ویرایش مصاحبه، تلخیص آنها و تفسیر مفاهیم و کلمات) برای شناسایی مقوله‌های اصلی و فرعی پژوهش استفاده شدهاست. برای تحلیل کیفی از نرم‌افزار MAXQDA استفاده شدهاست. در مجموع الگوی بهدست آمده مشتمل بر 8 مضمون اصلی است که شامل هوش بازاریابی، زیرساختهای لازم، عملکرد نوآورانه، بازاریابی محتوا، نیروی انسانی متخصص، بازاریابی دیجیتالی، رقابتپذیری و وفاداری مشتریان میباشد. یکی از مهمترین مزایای ارتباطات دیجیتال، توانایی پشتیبانی از بازخورد، تعامل و پاسخ است - عاملی که اطلاعات حیاتی را برای مشتریان فراهم میکند و میتواند برای تنظیم دقیق ارتباطات استفاده شود.
 
واژه‌های کلیدی: بازاریابی دیجیتالی، شرکت بین المللی کارفور، تحلیل کیفی مضمون
متن کامل [PDF 687 kb]   (95 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/1/7 | پذیرش: 1402/3/11 | انتشار: 1402/3/10
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Beshtivan T R, iranzadeh S, taghizadeh H. Presenting the digital marketing model of Carrefour International Company. mieaoi 2023; 12 (42) :443-458
URL: http://mieaoi.ir/article-1-1601-fa.html

بشتیوان طاهر رشید، ایران‌زاده سلیمان، تقی‌زاده هوشنگ. ارائه مدل بازاریابی دیجیتالی شرکت بین المللی کارفور. نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامي. 1402; 12 (42) :443-458

URL: http://mieaoi.ir/article-1-1601-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 12، شماره 42 - ( 3-1402 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی Islamic Economics and Banking
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4691