[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
پایگاه های نمایه کننده
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 14، شماره 51 - ( 3-1404 ) ::
فصلنامه اقتصاد بانکداری اسلامی برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی مدل توانمندسازی کارکنان بازاریابی و فروش در بانک کشاورزی:رویکردی دیجیتال
شیلان عبداله پور1 ، سلیمان ایران زاده2 ، هوشنگ تقی زاده3
1- دانشجوی دکتری گروه مدیریت صنعتی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
2- گروه مدیریت صنعتی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران (نویسنده مسئول) ، iranzadeh@iaut.ac.ir
3- گروه مدیریت صنعتی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایران
چکیده:   (31 مشاهده)

امروزه بسیاری از سازمانها به دنبال توانمندسازی درکسب وکار خود هستند، زیرا میتواند راه حلی برای افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه درکارکنان باشد. توانمندسازی کارکنان به عملی اطلاق می شود که به کارمندان استقلال، منابع و حمایت لازم برای تصمیم گیری، حل مشکلات و مالکیت کارشان را می دهد. و این اعتماد به کارکنان برای تصمیم گیری صحیح و فراهم کردن منابع مورد نیاز برای موفقیت و تشویق آنها به یادگیری و رشد از طریق تجربیاتشان است. هدف اصلی پژوهش حاضر، طراحی مدل برای توانمند سازی مهارت های دیجیتالی کارکنان بانک کشاورزی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر خبرگان شامل مدیران بانک کشاورزی، متخصصان و اساتید دانشگاهی رشته مدیریت در حوزه بانکداری که در زمینه مربوطه دانش، تخصص و مهارت لازم را داشتند، می باشد. در این پژوهش در بخش کیفی بر اساس مصاحبه های انجام شده و رسیدن به اشباع نظری در مجموع 11 مصاحبه صورت گرفته است. در تجزیه و تحلیل کیفی، مصاحبه های اولیه از روش تحلیل داده های کیفی موسوم به تحلیل تم استفاده شده است که نتایج آن در تبین مدل تحلیلی پژوهش قابل دسترسی است. مصاحبه ها جهت گرد آوری داده ها به صورت نیمه ساختار یافته با این افراد  انجام پذیرفت و نمونه انتخابی به صورت تصادفی با روش گلوله برفی گرفته شد. در این مطالعه برای گردآوری  داده های کیفی از روش کدگذاری باز،کدگذاری محوری و انتخابی استفاده شد.
 

شماره‌ی مقاله: 22
واژه‌های کلیدی: توانمند سازی، فروش خدمات، عصردیجیتال، بهره وری
متن کامل [PDF 828 kb]   (11 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشي | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1403/12/3 | پذیرش: 1404/2/13 | انتشار: 1404/3/5
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Abdullahpour S, Iranzadeh S, Taghizadeh H. "Designing a Model for Empowering Marketing and Sales Staff in Agricultural Bank: A Digital Approach". mieaoi 2025; 14 (51) : 22
URL: http://mieaoi.ir/article-1-1812-fa.html

عبداله پور شیلان، ایران زاده سلیمان، تقی زاده هوشنگ. طراحی مدل توانمندسازی کارکنان بازاریابی و فروش در بانک کشاورزی:رویکردی دیجیتال. نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامي. 1404; 14 (51) :497-520

URL: http://mieaoi.ir/article-1-1812-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 14، شماره 51 - ( 3-1404 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی Islamic Economics and Banking
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4718