Journal archive for Google Scholar Robot!
Islamic Economics and Banking
نشریه اقتصاد و بانکداری اسلامی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 12, Number 44 (2023-10)
Sociological Analysis of Socio-economic Factors Affecting the Investment Behavior of Shareholders in Tehran Stock Market
تحلیل جامعه شناختی عوامل اجتماعی-اقتصادی مؤثر بر رفتار سرمایهگذاری سهامداران در بازار بورس تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Socioeconomic determinants of hidden hunger: a panel data approach
تعیین کننده های اقتصادی اجتماعی گرسنگی پنهان: رویکرد داده های تابلویی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparative comparison of the development process in developmentalist and rentier governments (South Korea and Iran)
مقایسه تطبیقی روند توسعه در دولت های توسعه گرا و رانتیر (کره جنوبی و ایران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting an experiential marketing model to retain customers in the banking industry (Refah Bank experience)
ارائه مدل بازاریابی تجربی جهت نگهداری مشتریان در صنعت بانکداری(تجربه بانک رفاه)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
بررسی و تبیین رابطه بین حسابرسی داخلی و کیفیت اقلام تعهدی
بررسی و تبیین رابطه بین حسابرسی داخلی و کیفیت اقلام تعهدی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling the acquisition of a sustainable competitive advantage in corporate banking (case study: private banks of the country)
مدلسازی کسب مزیت رقابتی پایدار در بانکداری شرکتی (مورد مطالعه: بانکهای خصوصی کشور)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the effect of exchange rate fluctuations on the growth of Iran's economic sectors
بررسی اثر نوسانات نرخ ارز بر رشد بخشهای اقتصادی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a Model Based on the Value Exchange of Relationship Marketing in Commercial Markets Using a Mixed Approach (Case Study: Parsian E-Commerce Company)
ارائه مدل مبتنی بر مبادله ارزش بازاریابی رابطهمند در بازارهای تجاری با استفاده از رویکرد ترکیبی(مورد مطالعه: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and prioritizing the effective factors in equipping banks' resources (case study, Tejarat Bank of Zanjan province)
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع بانکها (مطالعه موردی، بانک تجارت استان زنجان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Examining the effects of inefficiency of laws in determining bank fees
آسیب شناسی ناشی از ناکارآمدی قوانین در حوزه وصول کارمزدهای بانکی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation of effective variables in measuring intellectual capital in Iran's economic environment
تبیین متغیرهای موثر در اندازه گیری سرمایه فکری در محیط اقتصادی ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing and explaining the evaluation model of fintech executive policy in National Bank
طراحی و تبیین مدل ارزیابی خطمشی اجرایی فینتک در بانک ملی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the relationship between financial intelligence and financial performance of employees of Qarz Al-Hasneh Mehr Bank branches in Iran
بررسی رابطه بین هوش مالی و عملکرد مالی کارکنان شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Religiosity on Consumption Utility (Case Study: Isfahan)
تاثیر دینداری بر مطلوبیت مصرف (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The asymmetric effect of the monetary policy on the unemployment rate in Iran
اثر نامتقارن سیاستهای پولی بر بیکاری در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles